سفیر عربستان سعودی برای اعلام همبستگی با فلسطین و حمایت از حق مشروع مردم این کشور برای دفاع از خود، با نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در لندن دیدار کرد.

اعلام همبستگی سفیر عربستان با مردم فلسطین در لندن

به گزارش قدس آنلاین، حسام زملط سفیر فلسطین در لندن با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ایکس از حضور خالد بن بندر سفیر عربستان سعودی در سفارت فلسطین در لندن و انجام یک «دیدار برادرانه» خبر داد.

وی افزود که در جریان این دیدار، سفیر عربستان با مردم فلسطین و حقوق مشروع آنها برای دفاع از خود اعلام همبستگی کرد. در این ملاقات همچنین درباره اقدامات مشترک برای توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی بحث شد.

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

بر اساس آمارهای منتشر شده طی هفت روز گذشته، یک هزار و ۴۰۰ فلسطینی شهید و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.