برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ باعث ایجاد شرایط عجیبی در فوتبال ایران شد.

بی‌ برنامگی سازمان لیگ، بلای جان پیکان شد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان لیگ در این فصل به بدترین شکل ممکن تحت فشار افکار عمومی، کارشناسان، رسانه‌ها و اهالی فوتبال قرار گرفته و به صورت مشخص در برنامه‌ریزی مسابقات دچار اشتباهات محاسباتی شده است. به شکلی که معلوم نیست این فصل مسابقات چند ماه به طول می‌انجامد.

سهیل مهدی و همکارانش هر روز تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌کنند که این مسائل، اعصاب مربیان و مدیران را به‌هم ریخته و باعث ایجاد جو متشنجی در فوتبال ایران شده است. تعطیلی یکباره لیگ آن هم برای مدت طولانی به خاطر مسابقات تیم امید در هانگژو از یک سو و اعلام برنامه یکباره مسابقات معوقه هفته ششم لیگ برتر از سوی دیگر، جو سنگینی را در لیگ برتر ایجاد کرده است.

شاهکار جدید سازمان لیگ، از همین جا نشأت می‌گیرد. وقتی هفته ششم تعویق شد، مسئولان ورزشگاه پاس قوامین از فرصت استفاده کردند تا چمن را ترمیم کنند. دو میزبان همیشگی مسابقات در دستگردی یعنی هوادار و پیکان تا ۶ آبان هیچ دیداری در این استادیوم نداشتند و فرصت خوبی برای این کار بدست آمد.

حالا وضعیت زمین پاس قوامین، چیزی شبیه به فاجعه است. اتفاقی که باور کردن آن، سخت به نظر می‌رسد اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بار دیگر بلای جان پیکان شد تا احتمالا نتواند از حق میزبانی خود در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی پاس قوامین (دستگردی) در بازی با پرسپولیس سود ببرد. با این وضعیت زمین ورزشگاه پیکان مجبور است بازی را به ورزشگاه دیگری ببرد؛ اتفاقی که مدیران باشگاه را عصبانی و ناراحت کرده است.

بی‌ برنامگی سازمان لیگ، بلای جان پیکان شد

اگر سازمان لیگ، برنامه مدون و بهتری داشت، وضعیت متفاوت بود و حداقل مسئولان ورزشگاه دستگردی برای ترمیم چمن، چند هفته دیگر هم دست نگه می‌داشتند ولی حالا وضعیت دگرگون شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.