تحولات منطقه

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی به دیدار نهایی مسابقات والیبال کارگران و کارخانجات کشور صعود کرد.

خراسان‌ شمالی به فینال مسابقات والیبال کارگران کشور صعود کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، براتعلی سعیدی عنوان کرد: مسابقات والیبال دسته اول کارگران و کارخانجات کشور با حضور ۶ تیم از ۲۱ مهرماه به میزبانی بجنورد مجموعه ورزشی کارگران در حال برگزاری است.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری خراسان‌شمالی در ادامه گفت: تیم‌های هرمزگان و یزد برای کسب مقام سوم و چهارمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم خراسان‌شمالی و خوزستان در دیدار فینال در برابر همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها به مسابقات دسته برتر صعود خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha