۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 924899

کیومرث هاشمی درباره اشتغال قهرمانان و ملی‌پوشان گفت: کمیته‌ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده که در صورت امکان شغل‌های بلاتصدی برداشته شود و به شغل‌های ستاره‌دار تبدیل شوند؛ به طوری که هر زمان قهرمانان و مدال‌آوران بازنشسته شدند این شغل‌ها نیز حذف شود.

 تشکیل کمیته اشتغال قهرمانان در دولت

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: به سهم خود روز پارالمپیک را به جامعه معلولان و توان‌یابان تبریک می‌گویم. امروز در جمع ملی‌پوشان والیبال نشسته زنان و مردان اعزامی به هانگژو حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار بگیرم و به بازیکنان و تمام عوامل خسته نباشید بگویم.

وی افزود: این رشته ورزشی نیاز به حمایت ویژه از طرف وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دارد تا ملی‌پوشان در بازی‌های پاراآسیایی خوش بدرخشند.

وزیر ورزش با اشاره به یکسان بودن پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: پاداش‌ها یکسان است و هیچ تفاوتی نخواهد داشت. البته پاداش پای سکو ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد و در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک پاداش پای سکو را مشخص می‌کند.

هاشمی درباره مشکل اشتغال ملی‌پوشان والیبال نشسته زنان و مردان نیز اظهار کرد: این مشکل تمام ورزشکاران و قهرمانان است که از  نظر قانونی به تصویب رسیده اما در اجرا مشکلاتی دارد که عنوان می‌شود باید بلاتصدی باشد. در این خصوص کمیته‌ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده که  در صورت امکان شغل‌های بلاتصدی برداشته شود و به شغل‌های ستاره‌دار تبدیل شوند؛ به طوری که هر زمان قهرمانان و مدال‌آوران بازنشسته شدند این شغل‌ها نیز حذف شود.

وی در پایان افزود: نه تنها مشکل شغل، بلکه تسهیلات دیگری وجود دارد که سعی می‌کنیم تسهیلات یکسانی برای افراد سالم و توان‌یابان فراهم کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.