عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: نشست رئیس کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت با دستور کار حضور اتباع بیگانه در ایران برگزار شد و بنا شد تاحمایت‌های لازم از سوی نهادهای بین‌المللی از ایران صورت بگیرد.

نشست مشترک رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نشست کمیسیون شوراهای مجلس و بنده به عنوان عضو این کمیسیون با نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از میزبانی ایران از اتباع کشورهای مختلف ارائه شد که در این گزارش آمده بود که ایران در پذیرش اتباع کشورهای دیگر بالاتر از ۷۰ کشور دنیا است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت نیز در این دیدار عنوان کرد از وضعیت پذیرش اتباع بیگانه در ایران کاملا اطلاع دارم و از طرح مجلس برای ساماندهی حضور اتباع بیگانه در ایران  حمایت کرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در این دیدار بر این نکته تأکید و بنا شد در نهادهای بین‌المللی و از جمله سازمان بین‌المللی مهاجرت حمایت‌های لازم را از جمهوری اسلامی ایران در بحث اتباع بیگانه داشته باشند.

وی افزود: در این جلسه همچنین بنا شد تا تفاهم‌نامه‌ای بین کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و سازمان بین‌المللی مهاجرت برای همکاری و تعاملات بیشتر و حمایت‌های لازم از سوی این سازمان بین طرفین امضاء شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.