معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از مصدومیت ۶ کودک (پسر بچه) بخاطر مجاورت با بادکنک هلیومی در منطقه چیتگر تهران خبر داد.

مصدومیت ۶ کودک در تهران/ بالنی که کودکان را سوزاند

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل فراهانی در خصوص تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: اولین گزارش مردمی مبنی بر سوختگی چند کودک بر اثر مجاروت بادکنک در منطقه چیتگر تهران طی تماس اولیه ساعت ۱۳ و سه دقیقه به مرکز فوریت‌های پزشکی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: ۶ دقیقه بعد از تماس اولیه شهروندان ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در منطقه چیتگر تهران اعزام کردیم.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران افزود: با حضور تکنسین‌های اورژانس مشخص شد که در این حادثه متاسفانه ۶ کودک مصدوم (دچار سوختگی) شده و همکاران اعزامی بلافاصله کارهای اولیه را برای آنها انجام دادند؛ در ادامه نیز این کودکان برای درمان بیشتر به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شدند.

فراهانی با اعلام بی اطلاعی از علت وقوع این حادثه در خصوص حال عمومی کودکان گفت: آنها سوختگی سطحی داشتند و درمان‌های اولیه از سوی همکاران فوریت‌های پزشکی که به محل حادثه اعزام شده بودند، انجام شد سپس برای سیر مراحل درمانی به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.