رئیس سازمان برنامه و وبدجه گفت تدوین لایحه بودجه 1403 تا پایان آبان‌ماه انجام شده و پس از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه به مجلس تقدیم خواهد شد.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا پایان آبان آماده می‌شود

قدس آنلاین: داوود منظور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق قانون و بر اساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس امسال باید  بودجه را دومرحله‌ای بدهیم که مرحله اول کلیات و تبصره  و ارقام کلی جداول بودجه هاست و باید تا ابتدای آبان ماه به مجلس تحویل داده شود و  این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: نظر رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه گنجاندن  قانون برنامه هفتم در لایحه بودجه است و به همین جهت بنا شد که ما منتظر باشیم نسخه لایحه را بعد از اینکه برنامه  هفتم در مجلس تصویب شد، جمع بندی و به مجلس ارسال کنیم. با این شرایط تا پایان آبان ماه این کار را انجام بدیم.

معاون رئیس جمهور همچنین در خصوص تسویه طلب گندم‌کاران و قیمت گذاری نرخ خرید گندم برای سال آتی هم گفت: عمده مطالباتشان را پرداخت کردیم و مختصری مانده که تا پایان مهرماه پرداخت  می‌شود.

وی اضافه کرد: ما چهار روش برای قیمت گذاری محصولات کشاورزی  داریم که این چهار روش به قیمت‌ نهایی رسیده که احتمالا  از بین این‌ها کمیسیون جمع بندی می کند و ما هم یک عضو آن هستیم. اما در نهایت وزارت جهاد باید قیمت را ابلاغ کند و به نظر می رسدکه در حال بررسی نهایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.