منابع رسانه‌ای گزارش کردند که ۶ فرودگاه فرانسه روز چهارشنبه به دلیل تهدید به بمبگذاری تخلیه شدند.

تخلیه ۶ فرودگاه در فرانسه ازبیم تهدید به بمبگذاری

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال تهدید به بمبگذاری در برخی از فرودگاه‌های فرانسه، عملیات در این مکان‌ها متوقف شد و این مراکز تخلیه شدند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» ۶ فرودگاه فرانسه روز چهارشنبه به دلیل تهدید ایمیل مبنی به بمبگذاری تخلیه شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس فرانسه تحقیقات در این مورد را در چندین فرودگاه‌های «لیل»، «لیون»، «نانت»، «نیس»، «تولوز» و «بووه» را آغاز کرده است.شرکت هوانوردی فرانسوی اطمینان داده که این نگرانی‌ها با تهدیدات بمب‌گذاری ارتباطی ندارد. اخیرا نیز در پی چندین تهدید مشابه، موزه لوور، کاخ ورسای و چندین مدرسه تخلیه شدند.

شرکت هوانوردی فرانسه با اعلام هوشیاری خود اعلام کرد که فرودگاه‌های فرانسه از جمله تمام فرودگاه‌های پاریس، تحت تاثیر تهدیدات بمب گذاری قرار نگرفته‌اند.

در ادامه تهدیدات امنیتی در سراسر فرانسه، کاخ ورسای نیز یک پیام هشدارآمیز تهدید به بمب‌گذاری دریافت کرد و به طور کامل تخلیه شد.

خبرگزاری رویترز در این خصوص نوشت که کاخ ورسای فرانسه روز سه‌شنبه به دلایل امنیتی مجبور شد که بازدیدکنندگان خود را به خارج از مجموعه هدایت کند.

شبکه «بی اف ام تی وی» به نقل از منابع پلیس گزارش کرد که یک گروه خنثی بمب پس از دریافت گزارشی مبنی بر تهدید به بمب‌گذاری در کاخ ورسای به محل این کاخ اعزام شد.

روز دوشنبه، در ادامه تهدیدات امنیتی در مناطق مختلف فرانسه، رسانه‌های این کشور گزارش کردند که مدرسه‌ای در شمال فرانسه که هفته گذشته، یک معلم در آن‌جا با ضربات چاقو کشته شد، پس از تهدید به بمب‌گذاری، به طور کامل تخلیه شد.

پایان پیام/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.