شمار زیادی از شهروندان اردن در اطراف ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی در عمان پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده اردنی‌ها در اطراف ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی در کشور عمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رسانه های عربی، روز گذشته نیز شمار زیادی از اردنی‌ها در واکنش به نسل‌کشی فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی غزه، در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در عمان تجمع کردند. این امر باعث شد ارتش اردن تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف این سفارت رژیم صهیونیستی در عمّان اتخاذ کند.

در تحولی مرتبط، ایمن الصفدی وزیر امورخارجه اردن سه‌شنبه شب خبر داد که نشست چهارجانبه این کشور با رژیم صهیونیستی، آمریکا و مصر لغو شده است. این نشست قرار بود ، امروز چهارشنبه در امان برگزار شود.

الصفدی به شبکه الجزیره قطر گفت که تصمیم گرفتیم نشست چهارجانبه در امان را برگزار نکنیم، چرا که آمریکا قادر نخواهد بود تصمیمی برای توقف جنگ بگیرد و این تصمیم با مشورت تشکیلات خودگردان فلسطین و مصر گرفته شده است.

الصفدی درخصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه نیز گفت حمله به بیمارستان جنایت جنگی است که نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیگر نیز در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه ای از وحشیگیری قرن 21 خواندند، با حضور در خیابان ها علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اغلب جنگ هایی که همراه با پاکسازی قومی، نسل کشی و جنایت جنگی همراه بوده اند، در نهایت با محاکمه جنایتکاران جنگی تمام شدند. افکار عمومی جهانی در انتظار برگزاری دادگاه سران رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین المللی کیفری لاهه است تا جلوی تکرار جنایات مشابه در آینده تاریخ گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.