رئیس جمهور آمریکا امروز با تکرار سرسپردگی خود به اشغالگران قدس اعلام کرد: اگر اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌کردیم.

بایدن: اگر اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌کردیم

به گزارش قدس انلاین به نقل از الجزیره، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در سخنانی بی اشار به ۷ دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی ادعا کرد: اسرائیلی ها و آمریکایی ها به گروگان گرفته شدند و جنایات فجیعی علیه آنها انجام شد!

رییس جمهور آمریکا ادامه داد: هرگز دوباره دست‌ بسته نخواهیم ایستاد و به خانواده‌ های اسرا می‌ گوییم که شما تنها نیستید. ... اگر (رژیم) اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌ کردیم و الان هم به حمایت از آن ادامه خواهیم داد.

«جو بایدن» اضافه کرد: از کنگره می‌ خواهم که تدارکات و کمک‌ ها را برای حمایت از سامانه گنبد آهنین و به طور کلی (حمایت) از اسرائیل افزایش دهد. آنچه در اسرائیل رخ داد ۱۵ برابر آن چیزی است که در ۱۱ سپتامبر رخ داد.

وی بدون اشاره به نام رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمرانی گفت: «تمام دنیا برای جان باختگان دیروز در بیمارستان غزه عزادار هستند».

رژیم صهیونیستی بامداد امروز و در دوازدهمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» با مقاومت حماس، با بمبارن هوایی بیمارستان المعمرانی غزه صدها خانواده فلسطینی را عزادار کرد؛ این حمله موشکی منجر به شهادت ۵۰۰ نفر و بر جای ماندن بیش از هزار زخمی شد.

مقامات رژیم اشغالگر نظیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو در ادعاهایی، جناح‌های مقاومت فلسطین را در حمله به بیمارستان المعمدانی متهم کرده‌اند؛ اتهامی که جناح‌های مقاومت فلسطین آن را رد کردند اما بایدن تکرار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.