نماینده مسلمان کنگره آمریکا در پیامی توئیتری از تاخیر واشنگتن در حمایت از آتش بس در غزه که کشتار کودکان را در پی داشته است، انتقاد کرد.

ایلهان عمر: کشتار کودکان در غزه علت تاخیر حمایت ما از آتش بس است

قدس آنلاین: ایلهان عمر، نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: تاخیر در اعلام آتش بس باعث کشتار کودکان غزه شده است.

نماینده مینه سوتا در مجلس نمایندگان آمریکا، در واکنش به گفتگوی دوشنبه شب جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حمایت دوباره از تل آویو در پیامی توئیتری نوشت: تأخیر ما در پشتیبانی از آتش بس برای جلوگیری از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به غزه باعث کشتار کودکان و غیر نظامیان شده است.

ایلهان عمر دیروز نیز اعلام کرد: امضای قرارداد تسلیحاتی دولت بایدن با تل آویو به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار شرم آور است. این قرارداد نشان دادن چراغ سبز برای تنش آفرینی اسرائیل است و تلاش‌ها برای آتش بس را تضعیف می‌کند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، امروز بار دیگر در یک تماس تلفنی با نتانیاهو که وعده آن را داده بود، بر حق رژیم صهیونیستی درباره دفاع از خود تاکید و بدون اشاره به ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، حملات راکتی حماس علیه شهرهای مختلف در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.