بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» گفت: اینکه قرار است فیلمی درباره مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی تولید شود اتفاق مبارکی است و امیدوارم تولیدات ما در این‌باره بیشتر شود.

مسعود کرامتی: امیدوارم تولیدات ما درباره فلسطین بیشتر شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا مسعود کرامتی  درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین، اظهار داشت: جنگ در همه جای جهان بد است جنگی که این روزها در غزه شاهد آن هستیم از همه بدتر. کشتن زن‌ها و کودکان در هیچ کجای جهان قابل پذیرش و دفاع نیست.

وی با تاکید بر اینکه از جنگ در هر کجای جهان متنفرم، گفت: در جنگ متاسفانه آدم‌های بی‌گناه هم کشته می‌شوند.

کرامتی ادامه داد: نشان دادن مظلومیت فلسطینی‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی بخشی از وظیفه هنرمندان است که متاسفانه خیلی اندک این اتفاق در میان سینماگران برخی کشورهای دنیا افتاده است.

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اینکه قرار است فیلمی درباره مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی تولید شود اتفاق مبارکی است و امیدوارم تولیدات ما در این‌باره بیشتر شود.

مسعود کرامتی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون است که در آثاری همچون سفر به چذابه، جان‌دار، راه بی پایان و.. ایفای نقش کرده است.

مسعود کرامتی: امیدوارم تولیدات ما درباره فلسطین بیشتر شود

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب -۲۵ مهر- در جنایاتی آشکار با حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه، باعث شهادت و مجروح شدن بیش از هزار تن از مردم مظلوم و بی دفاع این منطقه شد.

این دور از جنایت رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهر) آغاز شد، صهیونیست‌ها پس از این عملیات در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت حماس کاملا مستاصل شدند و با بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه برگی دیگر از جنایت ضد بشری را علیه فلسطینیان رقم زدند که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران تن از مردم بی‌دفاع نوار غزه شده است.

کشته شدن مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان بی‌گناه غزه موجی از خشم و نفرت در میان اقشار مختلف مردم در سراسر جهان ایجاد کرده است و اجتماعات ضد صهیونیستی حتی در پایتخت‌های اروپایی شکل گرفته است. همچنین بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی جهان با انتشار پیام، عکس و یادداشت نسبت به جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند، و با حمایت از رزمندگان مقاومت صدای مظلومیت فلسطینیان را به جهانیان رساندند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.