کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به نقل از منابع اطلاعاتی این رژیم گزارش داد که ده‌ها نیروی حماس پس از عملیات طوفان الاقصی همچنان در فلسطینی اشغالی هستند.

رسانه صهیونیستی: ده‌ها نیروی حماس همچنان در اسرائیل هستند

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، یافته‌های نهادهای اطلاعاتی این رژیم نشان می‌دهد که همچنان حدود ۲۰ نفر از نیروهای حماس که در جریان عملیات طوفان الاقصی وارد فلسطین اشغالی شدند در منطقه غلاف غزه حضور دارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای اطلاعاتی هشدار دادند که ممکن است این نیروها در اراضی اشغالی فلسطینی دست به عملیات بزنند.

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شمار نظامیان صهیونیستی که در جریان عملیات طوفان الاقصی کشته شدند، به ۳۰۳ نفر رسیده است.

همچنین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز عملیات نیروهای فلسطینی تاکنون ۲ هزار صهیونیست کشته و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.