فرمانده سپاه بردسکن گفت: جبهه مقاومت با عزم و اراده پولادین اقتدار خود را برای آزادی قدس شریف به نمایش گذاشت و رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی ونفس‌های آخر خود را می‌کشد.

جبهه مقاومت با عزم و اراده پولادین اقتدار خود را برای آزادی قدس شریف به نمایش گذاشت

به گزارش قدس خراسان، فرمانده سپاه شهرستان بردسکن در اجتماع مردمی حمایت از مردم غزه ضمن تسلیت شهدای غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در پی بمباران هوایی به بیمارستان المعمدانی  گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی بیانگر شکست سنگین آنان در برابر فلسطینی است که بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه مهلکی را به دستگاه‌های اطلاعاتی و ارتشی رژیم صهیونیستی وارد کند.

سرهنگ جنیدی افزود: جبهه مقاومت با عزم و اراده پولادین اقتدار خود را برای آزادی قدس شریف به نمایش گذاشت و رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی ونفس‌های آخر خود را می‌کشد.

وی عنوان کرد رژیم غاصب که توان مقابله با نظامیان و جبهه مقاومت را ندارد بمب هایی را بر سر مردم مظلوم غزه می‌ریزد و دشمنان بدانند تا نابودی کامل آنها انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست و تا لحظه آخر ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بردسکن بیان کرد: رژیم صهیونیستی با هر نوع اقدام و تاکتیک و عملیات نظامی نه تنها قادر نخواهد بود این شکست راهبردی را همه جانبه را ترمیم کند بلکه با این نوع اقدامات و حرکت ها فقط و فقط برای رسیدن به مرگ نهایی و پایان عمرش شتاب بیشتری می‌دهد.

سرهنگ جنیدی افزود: رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل به زودی از صف روزگار محو خواهد شد چنانکه از اول پیدایش یهود در طول تاریخ تا به امروز هیچ حکومتی از آنها به ۸۰ سالگی نرسیده است

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مخفی کردن شکست رژیم اسرائیل از جبهه مقاومت بود

امام جماعت مسجد و حسینیه علمدار کربلا  شهرستان بردسکن در اجتماع مردمی حمایت از مردم  غزه افزود: رژیم صهیونیستی برای پوشاندن و مخفی کردن شکست خود از جبهه مقاومت دست به اقدام وحشیانه بمباران بیمارستان در غزه کرد.

حجت الاسلام علی سلیمی بیان کرد: هیچ جنگی در تاریخ وجود ندارد بیمارستان که یک محل امنی برای مردم می‌باشد را مورد حمله قرار دهند و تنها رژیم صهیونیستی این حرکت وحشیانه را انجام داد که بیانگر ضعف و ناتوانی آنها در برابر جبهه مقاومت می‌باشد.

وی عنوان کرد ضربه مهلک عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند  و رژیم ترسو و بزدل اسرائیل نفس ‌های آخر خود را می‌کشد و به زودی زود از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی افزود امروز اسرائیل آنچنان ضعف و ناتوان شده است که دست به کودک کشی و بمباران بیمارستان می‌کند و متاسفانه سران کشورهای اسلامی در برابر همه این جنایت‌ها و خون‌ها سکوت  کرده‌اند ولی ملت با بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی یک صدا همه روزه در اقصی نقاط مختلف کشور این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.