سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید از باخت تیمش برابر مس رفسنجان ناراحت نیست چون تیمش بی‌پروا بازی کرد و به فکر مساوی کردن نبود.

ربیعی: بی‌پروا بازی کردیم/ از شکست ناراحت نیستم

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، محمد ربیعی،‌ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: پیروزی مس رفسنجان را به آنها تبریک و به تیم خودمان هم خداقوت می‌گویم. ما بدون تعارف نیمه اول خوبی نداشتیم. حریف بهتر شروع کرد و به گل رسید. وزش باد به ضرر ما بود اما نیمه دوم متعلق به ما شد. بعد از اینکه به گل رسیدیم، خواسته من گل‌های بیشتر بود. در حالت تهاجمی روی یک ضد حمله گل خوردیم. ضربه خلاقانه‌ای وارد دروازه ما شد. از اینکه بازی را باختم ناراحت نیستم چون باور من حمله کردن بود. علیاری و لطیفی را به زمین فرستادم و ریسک کردم.

او ادامه داد: این مدل شخصی ماست و قطعا آن را ادامه می‌دهیم. اگر دقت می‌کردیم به گل‌های بعدی هم می‌رسیم. هفته گذشته مقابل شمس آذر بسیار به مساله داوری پرداختند اما در این بازی مسائل داوری خیلی تاثیرگذار بود. علی عدنان می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. نمی‌خواهم به داوری گیر بدهم. می‌خواهم بگویم نباید داوری‌ به خاطر اتفاقات هفته گذشته بر علیه ما باشد. تیم حریف باید در این دیدار 10 نفره می‌شد اما به هر حال اتفاقات فوتبال است. ما اگر می‌بردیم 14 امتیازی می‌شدیم و به بالای جدول می‌رفتیم اما نشد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تقابل با تیم سابقش و استرس بازیکنانش گفت: اصلا اینگونه نبود. ما با تیم زندگی می‌کنیم. اگر استرسی در بچه‌های ذوب‌آهن باشد، تغییر رویه و ذهنیت آن‌هاست. دوست داشتیم امروز ببریم و به بالای جدول برسیم. ما می‌توانستیم بعد از گلزنی برای مساوی بازی کنیم اما بی پروا بازی کردیم. ما عملکرد خوبی نداشتیم و راندمانمان بد بود. من به مس رفسنجان علاقه دارم اما برای پیروزی به میدان رفتیم. تیم ما کمبودهایی دارد و این نیازمند زمان است و در پنجره‌های نقل و انتقالاتی نواقص رفع می‌شود.

او درباره خط دفاع تیمش هم گفت: امروز دانیال ایری عملکرد خوبی نداشت اما او تنها 19 سال سن داشت. در رختکن فرشاد محمدی مهر را صدا کردم و نباید آن اشتباه را می‌کرد که منجر به گل حریف شد. از عملکرد قریشی و مصلح راضی بودم اما به صورت کلی در آینده باید تقویت داشته باشیم. تیم نیمه اول خوبی نداشت اما نیمه دوم اینگونه شد و اتفاقات بازی قسمت تیم رفسنجان شد.

ربیعی درباره تعویض‌هایش در این دیدار بیان کرد: روند تعویض‌هایمان باعث شد تیم رو به جلو برود. مجید علیاری بعد از یک سال بازی کرد. او خودش را سال‌های قبل ثابت کرد. این بازیکن در آینده خود را نشان می‌دهد و به تیم ما کمک می‌کند. من به عنوان مربی ریسک می‌کنم و اتفاقات بازی ممکن است به نفع حریف رقم بخورد. من به هواداران تیم قبلی و تیم کنونی خودم ارادت دارم و امیدوارم هر دو تیم مسیر رو به جلویی داشته باشند.

او درباره تقابل‌های اخیر ذوب‌آهن و مس رفسنجان گفت: در چند سال گذشته هم در اینجا پیروز شدم و هم در رفسنجان از ذوب‌آهن شکست خوردم. بازی امروز نسبت به دیگر تقابل‌ها دو تیم رو به جلو بودند. حق تیم ما در این دیدار حداقل دو گل بود. شاگردان سابقم انگیزه خوبی مقابل ما داشتند. هفت بازیکن ترکیب ثابت تیم حریف شاگرد خودم بودند و با تمام وجود بازی کردند. امسال لیگ نزدیک و پویایی خواهیم داشت و امیدوارم ذوب‌آهن هم به روند خوبی برسد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و بابت این باخت از آنها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.