شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی مجوز ۵۸ طرح تولیدی و اقتصادی را در خراسان رضوی صادر کرد.

۵۸ طرح تولیدی و اقتصادی در خراسان رضوی مجوز گرفت

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی که به ریاست یعقوبعلی نظری برگزار شد ده‌ها طرح کشاورزی، صنعتی و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۵۸ طرح پس از توضیحات مدیران دستگاه‌های اجرایی و استناد به بررسی‌های کارشناسی مجوز اجرا گرفت.

استاندار خراسان رضوی در جریان بررسی طرح‌های مذکور با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف طرح‌هایی که بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: اگر طرحی در اثر تغییر شرایط و مرور زمان، بلا استفاده و بی‌فایده شده، پیشنهاد تغییر کاربری آن را به شورای برنامه‌ریزی بیاورید تا به جریان بیفتد.

یعقوبعلی نظری راه‌های دیگر تعیین تکلیف طرح‌ها را حذف، واگذاری و استفاده از محل اعتبارات تملک دارایی عنوان کرد و افزود: از این چهار طریق تکلیف طرح‌های مربوط به دستگاه خود را در اسرع وقت روشن کنید تا طرح بلاتکلیف در استان نداشته باشیم.

نظری با اشاره به سرانه اندک اماکن ورزشی و تخصصی جوانان، به اداره کل ورزش جوانان و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان دستور داد تا در نشست مشترک، طرح‌های ضروری را بررسی و پیشنهاد نهایی را به شورای برنامه‌ریزی بیاورند.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این صورت می‌توانیم قید «مجاز» را تبدیل به «تکلیف و باید» کنیم تا دستگاه‌ها در خصوص تأمین اماکن و زمینه‌های تحرک و سلامت جوانان و جامعه فعال‌تر شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.