استاندار خراسان رضوی گفت: طراحی و برنامه ریزی‌ها برای تحول روستایی فعلاً تا سال ۱۴۰۴ انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی: طراحی و برنامه‌ریزی‌ها برای تحول روستایی تا سال ۱۴۰۴ انجام شده است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری با حضور در روستای قلیچ آباد شهرستان کلات و در نشست طرح تحول روستایی بخش زاوین این شهرستان اظهار کرد: مهمتر از ساخت مدرسه، جاده و اقدامات عمرانی در روستا این است که خود مردم وارد میدان شوند و برای عمران گام بردارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای طرح تحول روستایی منوط به شناخت مسایل و ترسیم طرح است و همچنین برای رفع مشکل به فعالیت دستگاههای معین و نیروهای جهادی در روستاها نیاز است.

وی ادامه داد: البته اصل کار به دست مردم است اما معین ها که دستگاه های دولتی، نهادهای انقلابی و گروه‌های جهادی هستند نقش تسهیلگری برای رفع مشکل روستاها دارند.

نظری گفت: دهیاران که نقش اصلی در طرح تحول روستایی دارند باید مسایل را اولویت بندی کرده و به ترتیب اولویت در دست اقدام قرار دهند.

استاندار خراسان رضوی افزود: طراحی و برنامه ریزی ها برای تحول روستایی فعلاً تا سال ۱۴۰۴ انجام شده است .

در این نشست معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار و ۱۰ مدیرکل و روسای دستگاههای خدماتی خراسان رضوی نظری را همراهی می‌کنند. این نشست که با حضور دهیاران بخش زاوین برگزار شد مسایل عمرانی از جمله بازنگری طرح هادی ۱۰ روستا که قبلاً مصوب شده بود مورد بحث قرار گرفت.

همچنین استاندار خراسان رضوی صبح امروز با حضور در گلزار شهید گمنام روستای قره تیکان واقع در نقطه صفر مرزی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.