مادر شهیدان "حمید و بهروز احمدی" در شهرستان سبزوار، روز دوشنبه آسمانی شده و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان احمدی در سبزوار آسمانی شد

به گزارش قدس خراسان، طاهره اسحاق فر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ششتمد اظهار کرد:‌ حاجیه خانم "منیره شیعه" که داغ شهادت ۲ فرزند برومندش در دوران دفاع مقدس را بر سینه داشت،‌ بعد از تحمل چند سال بیماری سرانجام در روز اول آبان ۱۴۰۲ به دیدار معبود شتافته و با خونین‌کفنان به حق پیوسته اش، هم‌نشین شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ششتمد اظهار کرد:‌ شهید حمید احمدی و شهید بهروز احمدی به ترتیب در سال های ۱۳۳۷ و ۱۳۴۲ در شهر "شامکان" از توابع شهرستان ششتمد امروزی به دنیا آمده و در سال های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۴ در مناطق جبهه جنوب و دهلاویه به درجه عظمای شهادت نائل آمدند.

وی افزود: پیکر این مادر ۲ شهید روز چهارشنبه با بدرقه مردم قدرشناس شهرهای سبزوار و شامکان تشییع و خاکسپاری می شود.

مادر شهیدان احمدی، از بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی بود که علاوه بر فعالیت خودجوش فرهنگی در مدارس و سخنرانی برای دانش آموزان و ارشاد آنان، در دوران پرافتخار دفاع مقدس منزل خود را به کانون پشتیبانی از جبهه ها تبدیل کرده بود و به دلیل حضور همیشگی فرزندانش در عرصه جهاد، خانه آنان به پاتوق رزمندگان و پایگاه بچه های جبهه و جنگ تبدیل شده بود.

به گفته "وحید احمدی" یکی از فرزندان ایثاگر وی، بیش از ۷۰ تن از شهیدان دوران دفاع مقدس شهرستان سبزوار، از همرزمان وی و کسانی بودند که به خانه آنان رفت و آمد داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.