رئیس فدراسیون فوتبال به طلبکاری فوتبال ایران از فیفا و Afc اشاره و تصریح کرد: به دلیل تحریم‌های ظالمانه ایران قادر به دریافت این مطالبات خود که حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیون دلار است نیست .

تاج: مطالبات فوتبال ایران از AFC و فیفا ۲۷ تا ۲۸ میلیون دلار است

به گزارش قدس انلاین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ظهر امروز در مجمع‌عمومی سالانه هیات فوتبال استان زنجان با تاکید بر نشاط‌آور بودن ورزش فوتبال در سطح جامعه اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، مسابقات فوتبال بدون مشکل در حال برگزاری است که در این راستا زمینه حضور بانوان هم در ورزشگاه‌ها فراهم شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال حاشیه را جزئی از فوتبال دانست و افزود: با این حال فوتبال می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند و اقدام در این حوزه از وظایف فعالان فوتبال است چرا که فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی که نتیجه آن نشاط اجتماعی در این سطح باشد قابل‌مقایسه نیست.
وی پیشانی فوتبال را حضور در لیگ عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود که باید از اعضای هیات فوتبال استان زنجان برای تلاش در این حوزه تقدیر شود.
تاج به وجود موانعی برای فعالیت در فوتبال اشاره و تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات فوتبال زنده است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال به طلبکاری فوتبال ایران از فیفا و Afc اشاره و تصریح کرد: به دلیل تحریم‌های ظالمانه ایران قادر به دریافت این مطالبات خود که حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیون دلار است نیست با این وجود مسابقات فوتبال در رده‌های سنی مختلف ملی و بین‌المللی با همراهی فعالان این ورزش در حال انجام است که حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است.  
وی مشکلات ورزشگاه امجدیه را زیاد دانست و ادامه داد: ولی برای حل مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که ورزشگاه بسیار خوبی هم هست و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد تلاش خواهد شد چرا که برخی از تجهیزات موجود در این ورزشگاه در حال حاضر هم قابل خریداری نیست.
تاج با تاکید بر وجود ظرفیت برای توسعه فوتبال در زنجان افزود: علاوه بر فوتبال، زنجان باید برای توسعه فوتبال ساحلی که ارزان است و آورده بالایی دارد و همچنین فوتسال که در این شهر سبقه هم دارد و همچنین فوتبال بانوان تلاش کند.
رئیس فدراسیون فوتبال به حضور بدون مشکل بانوان در ورزشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: باید تلاش شود که بانوان علاوه بر تماشای فوتبال، ورزش کنند.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.