مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

سازمان سنجش اعلام کرد؛ تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ اول آبان، با توجه به اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا هفتم آبان برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز یکشنبه ۱۴ آبان نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان آزمون فوق ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین باتوجه به اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرایط احراز تحصیلی مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان آزمون فوق فراهم شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ رشته تحصیلی مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی (کد ۱۳۴۲)، به رشته کارشناسی دامپروری و دامپزشکی (کد ۴۰) اضافه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.