با رای مثبت اعضای کنگره فدراسیون جهانی ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان در سال ٢٠٢٤ انتخاب شد.

ایران میزبان بزرگ‌ترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال ٢٠٢٤

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته (سه شنبه) کنگره فدراسیون جهانی پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان ١٠٢ کشور از ٥ قاره جهان در حالی برگزار شد که رئیس فدراسیون بدنسازی ایران از مدت ها قبل درخواست میزبانی مسابقات جهانی ٢٠٢٤ را به فدراسیون جهانی ارائه کرده بود.

در این کنگره که سفیر ایران در اسپانیا نیز به عنوان مهمان ویژه حاضر شده بود رییس فدراسیون جهانی وقتی را در اختیار عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران قرار داد تا در خصوص برنامه ایران برای میزبانی از مسابقات قهرمانی جهان در سال ٢٠٢٤ توضیحاتی را ارائه کند. پس از توضیحات نصیرزاده میزبانی ایران از این رویداد بزرگ به رای گذاشته شد که با رای مثبت اکثریت حاضر ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان در سال ٢٠٢٤ انتخاب شد.

گفتنی است، بعد از پخش تیزر رسمی مسابقات قهرمانی جهان در سال ٢٠٢٤ در ایران رئیس فدراسیون جهانی در حضور نمایندگان ١٠٢ کشور جهان از سفیر ایران در اسپانیا با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد همچنین عبدالمهدی نصیرزاده در صحبت های خود پشت تریبون با دعوت از تمام کشور های حاضر برای حضور در ایران از حضور نماینده دولت ایران را نشان دهنده حمایت کامل دولت ایران از میزبانی این مسابقات دانست.

هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان از امروز چهارشنبه با حضور حدود ١٣٠٠ ورزشکار از ١١٦ کشور جهان در سانتاسوسانا اسپانیا آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.