عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، پس از اعلام کشته شدن 11 نظامی اسرائیلی در جریان عملیات نفوذ محدود زمینی به نوار غزه، تصریح کرد که هزینه این جنگ سنگین و دردناک است و این رژیم روزهای سختی در پیش دارد.

بنی گانتز: هزینه جنگ سنگین و دردناک است؛ روزهای سختی در پیش داریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ کنونی رژیم صهیونیستی که پیشتر وزیر جنگ این رژیم بود، امروز (چهارشنبه، 1 نوامبر) در بیست و ششمین روز نبرد «طوفان الاقصی» طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، نوشت که روز سختی برای اسرائیلی‌ها است و انتظار می‌رود که روزهای سخت بیشتری در پیش باشد و بهای این جنگ سنگین و دردناک است. 

وی پس از آن‌که ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعتراف کرد که در جریان عملیات زمینی علیه نوار غزه، ۱۱ نظامی خود را در رویارویی با مقاومت در روز گذشته از دست داده و ۱۷ نفر دیگر از نظامیانش زخمی شده‌اند، در صفحه خود در ایکس نوشت: «صبح سختی برای کل مردم اسرائیل، شروع شد. هزینه جنگ سنگین و دردناک است و من صمیمانه تسلیت خود را به خانواده‌های قهرمانان کشته شده، اعلام می‌کنم و برای مجروحان آرزوی بهبودی کامل دارم. حتی اکنون نیز جنگنده‌های ارتش اسرائیل در عمق زمین علیه دشمنان ما در حال نبردند. هنوز روزهای سختی در پیش داریم اما همه حول هدف متحد هستیم و پیروز خواهیم شد».

بنی گانتز: هزینه جنگ سنگین و دردناک است؛ روزهای سختی در پیش داریم

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه، ۱ نوامبر) به کشته شدن ۹ نیروی نظامی خود در جریان حمله زمینی روز گذشته در شمال نوار غزه اعتراف کرد. مقاومت فلسطینی نفربر این نظامیان را هدف موشک ضدتانک قرار داده بود. 

سخنگوی ارتش، شب گذشته نیز به کشته شدن دو نظامی‌اش از تیپ گیوعاتی در هنگام نفوذ زمینی به نوار غزه و زخمی شدن دو نظامی دیگر اعتراف کرد و اسامی آنها را منتشر کرده بود. تیپ گیوعاتی (تیپ ۸۴) از نیروهای تحت امر فرماندهی جنوب ارتش رژیم موقت است. به این ترتیب ارتش اشغالگر به کشته شدن ۱۱ نظامی خود اذعان کرد.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که علاوه بر این، ۱۷ نظامی صهیونیست نیز زخمی شده‌اند که حال چهار نفر از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود. 

کتائب شهید عزالدین القسام از همان لحظه ورود تانک‌ها و نفربرهای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از روز دوشنبه پیش شدت گرفت، نفربرها و خودروهای نظامیان صهیونیست را هدف موشک‌های ضد زرهی قرار می‌دهد و حتی تصاویر لحظه انهدام یک نفربر زرهی ارتش رژیم موقت صهیونیستی که حامل ۱۳ نظامی بود، با موشک ضدزره کورنت در شرق شجاعیه منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.