شاگردان محمد ربیعی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیدار با آلومینیوم اراک در دقایق پایانی بازی، کار را به تساوی کشاندند.

کامبک دقیقه ۹۰ ذوب‌آهن با ۳ اخراجی و درگیری در اراک

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا جدال دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت بیژن حیدری پیگیری شد.

شاگردان محمد ربیعی در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی فرصت برتری را داشتند اما احمد گوهری سنگربان آلومینیوم با مهار این توپ، آنها را ناکام گذاشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان رسیده و هر دو تیم با این نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ سیدمهران موسوی برای میزبان گلزنی کرد تا آلومینیوم در این دیدار خانگی در آستانه برد و کسب ۳ امتیاز قرار بگیرد. این بازی در شرایطی که به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد با گل دقیقه ۹۰ مهرداد رضایی به تساوی کشیده شد تا هر دو تیم به یک امتیاز این دیدار بسنده کنند.

در دقایق پایانی و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم بر سر پرتاب توپ از کنار زمین بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود آمد که این تنش به نیمکت دو تیم سرایت کرد، در ادامه داور بازی برای کنترل بازی نادر محمدی از تیم ذوب‌آهن را اخراج و به دو نیمکت نشین هر دو تیم نیز کارت قرمز نشان داد.

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

ترکیب ذوب آهن:

پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، علی مصلح، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، پوریا آریاکیا، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، سبحان خاقانی، سجاد آشوری و محمدجواد محمدی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.