فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۷۵ دستگاه خودرو هنجارشکن و فاقد پلاک در این شهرستان در قالب اجرای طرح امنیت اجتماعی توقیف و روانه پارکینگ شد.

توقیف ۷۵ خودرو هنجارشکن در مهاباد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یوسف اشرفی اظهار کرد: در راستای رشد امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با اولویت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پا کسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی یک هفته گذشته در این شهرستان اجرایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر پاک سازی نقاط آلوده، توقیف ۷۵ دستگاه خودرو سواری، ۱۲ دستگاه موتور سیکلت، دستگیری هفت نفر سارق سابقه دار و پنج نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۲۲ نفر معتاد متجاهر و کشف ۴۲۵ هزار دینار جعلی از نتایج و دستاوردهای اجرای طرح در این شهرستان بود.

فرمانده انتظامی مهاباد ضمن تشکر از همکاری مردم و مشارکت احاد شهروندان برای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح تاکید کرد.

سرهنگ اشرفی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی وانت سایپا به‌ همراه پنج تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۰۰ کیسه کودشیمیایی به وزن تقریبی پنج تُن فاقد مجوز حمل و توزیع کشف شد که در این راستا راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.