در آستانه فصل نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه های عربستانی تمایل دارند «برونو فرناندز» را از منچستریونایتد جذب کنند.

اخبار نقل و انتقالات فوتبال؛ عربستانی ها به دنبال جذب کاپیتان منچستریونایتد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌های باشگاهی در سطح جهان به دنبال خرید بازیکنان جدید و برطرف کردن نقطه ضعف‌های خود هستند و اخبار متفاوتی در این خصوص به گوش می‌رسد.

«رودی گالتی» خبرنگار ورزشی در خصوص برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، گفته است او هدف باشگاه‌های لیگ برتر عربستان برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه است و نمایندگان سعودی قصد دارند با او درباره انتقال احتمالی مذاکره کنند.

پایگاه خبری «فوتبال اینسایدر» هم نوشته است: منچستریونایتد در رابطه با جذب بازیکنان جدید هم «رایان چرکی»، مهاجم لئون را زیر نظر دارد البته نیوکاسل هم به دنبال جذب این بازیکن است.

پایگاه خبری «آ اس» اسپانیا هم به «آلفونسو دیویس» اشاره کرده و گفته است: پس از جدی شدن مذاکرات بین باشگاه اسپانیایی و مدیربرنامه آلفونسو در هفته‌های اخیر، این بازیکن غنایی مایل است تابستان آینده از بایرن مونیخ به رئال مادرید بپیوندد.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی هم در خصوص لیورپول گفته است این تیم همچنان علاقه مند به جذب «آندره ترینداد» است و برای خرید این بازیکن برزیلی از فلومیننزه، که قهرمان کوپا لیبرتادورس شده است، ۳۰ تا ۳۵ میلیون پوند هزینه خواهد کرد. در همین خصوص پایگاه خبری «گلوبو اسپورت» هم نوشته است: این بازیکن درمورد جدایی از فلومیننزه با این باشگاه به توافق رسیده است و آرسنال و فولام هم به جذب او هستند.

پادکست «اوبی وان» هم به چلسی پرداخت و گفت: فرانک لمپارد مدعی شده است که می‌خواست جود بلینگهام را در زمانی که این هافبک هنوز در بیرمنگام بود به خدمت بگیرد اما هیئت مدیره تیم مانع از انتقال این بازیکن شده بود.

پایگاه خبری «اسپورت» هم نوشته است: «الکس گریمالدو»، مدافع کناری «بایر لورکوزن» امیدوار است که بارسلونا نظر خود را در مورد جذب مجدد او در آینده تغییر دهد و او را به خدمت بگیرد.

پایگاه خبری «کانال پلاس» هم به «ابراهیما کوناته» اشاره کرده و گفت: مدافع میانی لیورپول اعتراف کرده است که به بازی برای «پاری سن ژرمن» علاقمند است اما چنین اقدامی در حال حاضر یکی از اهداف مدنظر او نیست.

«اکیپ» فرانسه هم نوشته است: یکی از ملی پوشان فرانسوی که به پی اس جی پیوست، عثمان دمبله است که فاش کرد تا زمانی که پاریسی‌ها از او دعوت نکرده بودند قصد ترک بارسلونا را در فصل تابستان نداشته است.

پایگاه خبری «فوتبال ترانسفر» هم گفته است: «کریستین نورگارد» و «ایوان تونی» دو بازیکن تیم «برنتفورد» از اهداف تاتنهام در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه هستند.

پایگاه خبری «فیچاجس» هم در خصوص تمایل منچستر یونایتد و چلسی برای جذب «دنزل دامفریس» مدافع کناری اینترمیلان گفته است: این دو تیم برای خرید این مدافع هلندی باید حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو به تیم ایتالیایی پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.