رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: یک هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی هلال احمر در حوزه اشتغالزایی تشکیل شده است. 

تشکیل ۱۴۱۵ هسته کارآفرینی هلال احمر در کشور  

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هاشم حسینی المدنی، ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح مسابقات هاکی جمعیت هلال احمر استان زنجان، اظهار کرد: در حوزه اشتغالزایی ۱۴۱۵ هسته کارآفرینی با همکاری کمیته امداد شکل گرفت که هر کدام از آن‌ها می‌توانند بین ۳ تا ۸ شغل ایجاد کنند.

وی هدف از ایجاد این هسته‌ها را مشارکت اعضا در اشتغالزایی یا کمک به اشتغال دیگران دانست و گفت: علاوه بر اقدامات بشردوستانه و امدادرسانی، توجه به موضوعات اجتماعی و اقتصادی نیز مورد توجه هلال احمر است.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در یک سال اخیر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سازمان جوانان عضو شدند، ابراز کرد: اعضای جمعیت هلال احمر فداکار، شجاع و ایثارگر هستند و با از خودگذشتگی برای خدمت به همنوعان تلاش می‌کنند.

وی به احیای مسابقات و برگزاری اردوهای جمعیت هلال احمر در کشور اشاره کرد و افزود: این اقدمات در راستای فراهم کردن زمینه‌ها و ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی جوانان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: با فدراسیون هاکی یک موافقتنامه منعقد کردیم تا اعضای سازمان جوانان در قالب تیم‌های هاکی بتوانند فعالیت انجام دهند و اعضای تیم‌های هاکی هم آموزش‌های هلال احمر را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر کشور با تاسی از آموزه‌های‌های اسلامی، در عرصه‌های مختلف امدادرسانی افتخار آفرینی می‌کنند، عنوان کرد: در نوروز امسال بالغ بر ۵۰ هزار نفر از اعضای هلال احمر در روزهای تعطیل به هموطنان در سراسر کشور خدمات بشردوستانه ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.