۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 933602

افشین داوری تا وقتی جلسه کیومرث هاشمی وزیر ورزش با معاونش محمدرضا پولادگر برگزار نشود، فعلاً سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌ماند.

داوری در انتظار جلسه هاشمی و پولادگر

دوره ۶ ماهه سرپرستی افشین داوری در فدراسیون دوومیدانی سرآمد. او ۱۷ اردیبهشت ماه امسال و بعد از حاشیه دو ماراتن شیراز و استعفای هاشم قیامی رئیس وقت فدراسیون، با حکم حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد. حالا طبق حکم او که برای ۶ ماه امور فدراسیون را به دست گرفته بود تا زمینه برگزاری انتخابات را برای انتخاب رئیس جدید فراهم کند، تمام شده، اما معلوم نیست جایش را به سرپرست جدید می‌دهد یا کیومرث هاشمی وزیر ورزش جدید حکمش را تمدید می‌کند.

البته افشین داوری به دوره ۶ ماهه سرپرستی اعتقادی ندارد: «دوره 6 ماهه، نه عرف است و نه در قانون آمده است. من در فدراسیون‌ والیبال حدود 12-11 ماه و ناشنوایان ۱۷ ماه هم سرپرست بودم و از این بابت مشکلی نیست. البته ما پرسنل وزارت ورزش هستیم و تابع هر تصمیمی که بگیرند. ما در ابلاغیه سرپرستان هیأت‌ها زمان قید می‌کنیم، اما در ابلاغ سرپرست فدراسیون زمان قید نمی‌شود و در قوانین وزارتخانه هم نیست. من از سال ۹۴ که سرپرست بوکس شدم تا به حال سرپرستی فدراسیون‌های مختلفی را تجربه کرده‌ام و هیچ وقت ابلاغ‌هایم زمان نداشته است.بعضی مواقع به خاطر برگزاری انتخابات حتی زودتر هم رفته‌ام، اما بعضی فدراسیون‌ها چون انتخاباتش دیرتر برگزار شده، ماندنم آنجا طولانی‌تر شده است.»

او با اینکه سرپرستی ۶ ماهه‌اش تمام شده، اما فعلاً کارهایی که باید را انجام می‌دهد و این روزها دنبال مهیا کردن شرایط برای میزبانی رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیاست؛ مسابقه‌ای که 4 تا 8 اسفندماه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی معتقد است در روزهای شلوغ کاری‌اش به تنها چیزی که فکر نکرده، پایان دوره سرپرستی‌اش است: «من این روزها، روزهای شلوغی دارم؛ کارهای زیادی مثل سر و سامان دادن به زمان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا و مذاکره با مربیان خارجی که اجازه نمی‌دهد به پایان دوره سرپرستی‌ام و اینکه ۶ ماه از آمدنم به فدراسیون گذشته، فکر کنم. من با تماس خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها متوجه مسأله شدم. البته من تا هستم کارم را می‌کنم و هر وقت وزارت تصمیم به رفتنم گرفت، تبعیت می‌کنم.»

آرش فرهادیان مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این باره می‌گوید: «لیست فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند و فدراسیون‌هایی که باید مجمع انتخاباتی‌شان برگزار شود را برای معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش آماده کرده‌ایم تا بزودی در جلسه‌ای، تعیین تکلیف شود. تعیین تکلیف سرپرست فدراسیون دوومیدانی هم مثل بقیه فدراسیون‌ها در این جلسه مشخص می‌شود.»

او البته نمی‌داند، جلسه چه روزی است: «قرار است این جلسه برگزار شود، اما اینکه چه روز و تاریخی است را نمی‌دانم.»

بنابراین افشین داوری هم تا وقتی جلسه کیومرث هاشمی وزیر ورزش با معاونش محمدرضا پولادگر برگزار نشود، فعلاً سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌ماند. شاید در جلسه باز هاشمی حکم سرپرستیاش را تمدید کند، شاید هم نه. پس فعلاً تا برگزاری جلسه تعیین تکلیف وزیر ورزش و معاونش باید صبر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.