رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک را طی ساعت بعدازظهر در جاده‌های شمال خواهیم داشت، گفت: محورهای هراز و کندوان امروز درصورت ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شود.

پیش‌بینی ترافیک طی ساعات آینده در جاده‌های شمال

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

وی با بیان اینکه معمولا ترافیک جمعه‌ای را از بعدازظهر در جاده‌های شمال خواهیم داشت، افزود: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته شاهد بودیم بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز  ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه ممنوعیت تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز اعمال شد، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محور کیاسر، گفت: موضوع توجه به هشدارها و رعایت سرعت مجاز و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.