تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور در بندرانزلی مقابل تیم استقلال خوزستان متوقف و به نتیجه تساوی رضایت داد.

تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان در انزلی متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین، تیمهای فوتبال ملوان و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، در یک هوای ابری و بارانی در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه نخست این بازی تیم استقلال خوزستان در اولین حضورش در محوطه جریمه ملوان به گل دست یافت و امیرمحمد محکم کار بازیکن این تیم در دقیقه ششم دروازه تیم ملوان را باز کرد تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان خاتمه یابد.

در نیمه دوم ملوانان با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ مجید عیدی بازیکن این تیم با یک ضربه سر دقیق بازی را به تساوی کشاند اما در ادامه این نیمه، هیچ یک از ۲ تیم موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یابد.

قضاوت این دیدار را احمد محمدی با کمکهای حسن ظهیری و محمد عطایی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، حسین ساکی و امیرمحمد محکم کار از استقلال خوزستان، پوریا پورعلی بازیکن و مهدی تارتار سرمربی ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، میلاد باقری، حامد نورمحمدی(دقیقه ۶۷ مصطفی نائیج پور) , پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی(دقیقه ۸۴ مهدی موقری) , رضا جعفری(دقیقه ۷۱ مسعود زائرکاظمینی) و سهیل فداکار(دقیقه ۶۷ پیمان رنجبری) مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیب حسن پورحمیدی، حسین ساکی(دقیقه ۸۲ حسین احمدی) , محمود مطلق زاده، علی هلیچی، محمدابوالفضل کوهی(دقیقه ۵۰ بهروز بارانی) , احمدرضا جلالی، امیرمحمد محکم کار(دقیقه ۶۸ علیرضا کاظمی) , حسن شوشتری، علیرضا خوشکفا، محمدحسین باصری(دقیقه ۶۸ ابوالفضل طاهری نژاد) و جواد آقایی پور رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم جریان دارد، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سوم و استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.