رئیس مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد که در پی تشدید آلودگی هوا در تهران اتوبوس آمبولانس و درمانگاه‌های سیار اورژانس در میادین اصلی تهران استقرار یافتند.

آلودگی هوا، اورژانس را به میادین تهران کشاند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا در میادین اصلی شهر گفت:‌با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر می‌شوند و علاوه بر آن تمامی مراکز و پایگاه‌های اورژانس نیز در تهران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی درباره اینکه عوامل اورژانس در کدام میادین مستقر خواهند شد، گفت: اتوبوس‌ آمبولانس‌ها و درمانگاه‌های سیار که به آن موبایل کلینیک‌ نیز گفته می‌شود، در میادین آزادی، انقلاب و تجریش مستقر خواهند بود و علاوه بر آن همانطور که گفته شد، تمامی مراکز و پایگاه‌های اورژانس نیز در آماده‌باش کامل خواهند بود.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با توصیه به شهروندان مبنی بر پرهیز از تردد غیر ضرور در فضای باز در روز چهارشنبه گفت: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند یا با سامانه ۱۱۵ تماس بگیرند تا به وضعیت آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.