۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 935844

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه منطقه‌ی آزاد تجاری مهران مناسب‌ترین مکان برای جانمایی پارک پتروشیمیایی است، گفت: احداث ۱۰ پارک پایین‌دستی این شرکت در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.

احداث ۱۰ پارک پتروشیمی در کشور

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی ‌عسکری امروز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در مراسم جانمایی پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد تجاری مهران اظهار کرد: این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم و بزرگ نقش مهمی در توسعه‌ی صنایع پایین‌دستی دارد و پس از بررسی‌های مختلف صورت گرفته در نهایت منطقه‌ی آزاد تجاری مهران به‌عنوان مناسب‌ترین نقطه برای احداث این طرح انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مقدمات و تفاهمات لازم برای اجرای این طرح انجام گرفته تا زمینه‌ی مشوقات برای سرمایه‌گذاران فراهم شود،  با قدردانی از تلاش‌های ارزنده‌ی استاندار ایلام برای اجرایی شدن این طرح ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط دکتر بهرام‌نیا با معاون اول رئیس‌جمهور، خوراک مورد نیاز این طرح نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اجرایی کردن این پروژه‌ را از تأکیدات رهبر فرزانه‌ی انقلاب، ریاست محترم‌جمهور و از راهبردهای نظام عنوان و تاکید کرد: وجود صنایع پتروشیمی و صنایع پایین‌دست آن یک مزیت نسبی است و جمع این ایده‌ها می‌تواند یک پدیده‌ی موفق را در آینده‌ای نه چندان دور در این منطقه از ایران اسلامی رقم بزند.

عسکری تاکید کرد: برای پارک‌های پتروشیمی، هلدینگ خلیج فارس شرکت جدیدی را تحت عنوان پارک‌های پتروشیمی به تعداد ۹ پارک در حاشیه‌ی خلیج فارس را در دستور کار قرار داده که این پارک نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت پتروشیمی خلیج فارس ابراز امیدواری کرد با جدیت تیم جدید و عزم و اراده‌ی قوی، این طرح کار خود را آغاز و به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.