رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر در دولت ما ناکارآمدی فردی محرز شود بدون فوت وقت جابجا می‌شود، گفت: تفاوت ما با دولت‌های دیگر در همین است، در هر سطحی ضرورت تغییر اثبات شود با اراده تصمیم می‌گیریم و اقدام می‌کنیم.

رئیس‌جمهور: دولت جای ناکارآمدها نیست، ضرورت تغییر اثبات شود اقدام می‌کنیم

به گزارش قدس انلاین، سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با جمعی از حلقه‌های میانی و فعالان سیاسی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری پس از استماع دیدگاه‌های نمایندگان اقشار مختلف، در خصوص نظارت بر دولت گفت: علاوه بر نظارت‌های عام و خاصی که وجود دارد بنده مدام با بخش‌های مختلف در ارتباط هستم و نقطه‌نظرات نخبگان را می‌شنوم و عمل می‌کنم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه متاسفانه دستاوردهای بزرگ دولت به درستی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: اشکال و کوتاهی در کار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دولت وجود دارد که باید جبران شود.

دولت جای ناکارآمدها نیست، ضرورت تغییر اثبات شود اقدام می‌کنیم

وی در خصوص جذب نیروهای حزب‌الهی، کارآمد و جوان توضیح داد: این مهم از ابتدا برنامه دولت بوده و هست و حلقه‌های میانی باید افراد شایسته را معرفی کنند.

رئیسی با تاکید بر اینکه مبنای ما در انتصابات شایسته‌سالاری و کارآمدی است، افزود: اگر در دولت ما فردی منصوب شده که بعدها ناکارآمدی او محرز شده بدون فوت وقت جابجا شده است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: تفاوت ما با دولت‌های دیگر در همین است، در هر سطحی ضرورت تغییر اثبات شود با اراده تصمیم می‌گیریم و اقدام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم و هیچکس برای ما محترم‌تر از نظام و رضایت مردم نیست.

گشت ارشاد مدیران فعال است

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت ارشاد مدیران در تمام سطوح تشریح کرد: آنچه که به مردم وعده دادم عمل شد و نیروهای محرمانه ما فعال هستند و بازرسی‌های نهان و آشکار در حال انجام است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعکاس غلط طرح مولدسازی در رسانه‌ها اظهار کرد: مولدسازی قانون نیست بلکه روش اجرای قانونی است که همواره وجود داشته و دولت سیزدهم برای اجرای قانونی روی زمین مانده سازوکار تعریف کرد.

به گستردگی همه کشور کار جهادی انجام می‌شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به گستردگی همه کشور کار جهادی انجام می‌شود، گفت: برنامه بنده احیای جهاد سازندگی بود اما مشاهده کردم که هرچند جهاد با کشاورزی ادغام شد اما به حمدالله روحیه جهادی باقی مانده و لذا با تشکیل شورای عالی جهاد در سه بخش هدایت، حمایت و نظارت گروه‌های جهادی را همراهی می‌کنیم.

وی در خصوص موضوع آب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ما امروز برای همین مسئله آمدیم و همچنان تا پایان تمام مشکلات در حوزه نیرو پیگیر خواهیم بود، همانطور که عدم تکرار خاموشی‌های گذشته گواه این ادعاست.

چاله‌ها باید چاره شود و چاره در درون کشور است

رئیسی در پایان تاکید کرد: دولت سیزدهم درگیر حواشی نخواهد شد، خیلی‌ها با پاسخگویی حاشیه‌ها وقتشان گرفته شد اما اصل برای ما باز کردن گره‌هاست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه چاله‌ها را باید چاره کرد و نباید از آن‌ها گذشت، افزود: چاره‌ها در درون کشور است و ما آن را در دست بیگانه دنبال نمی‌کنیم.

حل لاینحل‌ها در دولت سیزدهم

وی ادامه داد: بسیاری از مسائلی که برخی لاینحل دانستند حل شده و یا در حال حل شدن است و ما در کشور بن‌بست نداریم.

رئیسی منطق دولت سیزدهم را نه در شعار بلکه در عمل «ما می‌توانیم» عنوان کرد و افزود: با قدرت موانع را برطرف خواهیم کرد و با لطف الهی و همراهی مردم گره‌ها باز خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.