سازمان حقوق بشر اروپا-مدیترانه آخرین آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را منتشر کرد.

آخرین آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی به روایت سازمان حقوق‌بشر اروپا-مدیترانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان حقوق بشر اروپا-مدیترانه‌ااعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزها علیه غزه طی ۴۳ روز گذشته (از در ۱۵ آبانماه) ۱۵ هزارو ۲۷۱ فلسطینی را به شهادت رساند که ۶۴۰۳ نفر از آن‌ها کودک و ۳۵۶۱ نفر نیز زن هستند.

این سازمان اعلام کرده که تعداد مجروحان فلسطینی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مدت اخیر نیز به بیش از ۳۲ هزارو ۳۱۰ نفر رسیده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد: همچنین نام ۲۰۰ نفر از کادر پزشکی از جمله پزشک، پرستار و امدادگر فلسطینی در لیست شهدای غزه می باشند و ۲۱۳ نفر از همکاران آنها هم مجروح شده اند و این به غیر از ۲۰ نفر از نیروهای امداد و نجات فلسطین می باشد که شهید شده اند.

به گزارش سازمان حقوق بشر اروپا-مدیترانه، ۴۹ خبرنگار نیز در ۴۳ روز گذشته توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و اینترنت نوار غزه هم به طور کامل قطع می باشد. بر اساس این گزارش، شمار فلسطینیان آواره‌های نوار غزه نیز به یک میلیون ۶۵۰ نفر رسیده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد: ۵۵هزار و ۲۰۰واحد مسکونی فلسطینیان هم در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی به‌طور کامل نابود و۱۶۰هزار و ۷۰۰ واحد دیگر نیز به طور جزئی آسیب دیده اند. همچنین ۱۱۷ مرکز درمانی، ۲۲۳مدرسه، ۸۲۱ تاسیسات صنعتی، ۱۱۷ مقر رسانه‌ای، ۷۵مسجد و ۳ کلیسای نوار غزه نیز طی بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه پیش از این شمار شهدای جنگ غزه را که از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) توسط رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حملات طوفان الاقصی حماس به باریکه غزه انجام شده را تا امروز بیش از ۱۲ هزار نفر اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.