فرمانده سپاه بابل از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره شهدای بسیج رسانه کشور در بابل برگزار می‌شود.

اجرای ۲ هزار برنامه هفته بسیج در بابل/ یادواره شهدای بسیج رسانه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  مهرداد بابایی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های  سپاه ناحیه بابل در هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: بسیج معجزه انقلاب اسلامی ایران و یک سرمایه اجتماعی است و اندیشه و تفکر بسیج به داد کشورهای منطقه رسید.

وی گفت: داعشی که در منطقه جنگ‌افروزی می‌کرد با اندیشه و تفکر بسیجیانی با نام حشد الشعبی، زینبیون و فاطمیون از بین رفت و نابود شد.

بابایی تاکید کرد: وقتی از بسیج سخن به میان می‌آید یعنی به آحاد مردم اشاره می‌شود و بسیجی یعنی فردی که تفکر بسیجی دارد؛ بنابراین هر کسی که قانون اساسی کشور را قبول داشته باشد و دغدغه نظام و مردم را داشته باشد بسیجی است.

آنچه مهم است تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه بابل با تاکید بر اینکه آنچه مهم است تفکر بسیجی است، گفت: در هفته بسیج  برنامه‌های متعددی با رویکرد امیدآفرینی تعریف شده است که توسط ۶۰۰ پایگاه بسیج در محلات و ۱۰۰ پایگاه اقشاری در قالب ۲ هزار و ۸۱برنامه با ۳۷عنوان برنامه اجرا می‌شود.
بابایی افزود: ۲۵۰ برنامه ورزشی، ۲۰۰ برنامه یادواره شهدای خانگی و محلی، عطرافشانی گلزار شهدا، ۳ پویش فضای مجازی با تولید ۱۰۰ محتوا، ۳ کاروان فرهنگی و ۷ میز خدمت در کنار برنامه‌های قرآنی و اقتصاد مقاومتی و فرهنگی در این هفته اجرا می‌شود.

بابایی افزود: در این هفته همچنین ۵۰۰ نشست بصیرتی و ۲۰ اردوی فرهنگی و دیدار با خانواده شهدا و ۶۰۰ گشت محله محور در سطح شهرستان را خواهیم داشت. علاوه بر اینها افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی و رونمایی از یادمان‌های شهدا و یادواره شهدای روحانی و کارکنان شهرداری را هم در برنامه داریم.

وی یکی از برنامه‌های شاخص این شهرستان را برپایی تجمع دختران حاج قاسم برشمرد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ملی ما در هفته بسیج  بر پایی یادواره شهدای بسیج رسانه کشور با محوریت شهرستان بابل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.