مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از رفع انسداد و اتمام اصلاح بخشی از کلکتور شبکه فاضلاب شاهین شهر خبرداد.

رفع انسداد شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین‌شهر/خط جدید جایگزین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین اکبریان با بیان اینکه اصلاح بخشی از کلکتور فاضلاب بلوار طالقانی شاهین‌شهر با تلاش گروه بحران آبفای استان اصفهان به پایان رسید، اظهار داشت: این کلکتور، با قدمت حدود ۵۰ سال یکی از قدیمی ترین خطوط انتقال فاضلاب در شاهین شهر محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته نیز شاهد ریزش بخش‌های دیگری از آن بوده ایم.

وی با بیان اینکه کلکتور فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر یکی از خطوط اصلی جمع آوری فاضلاب در این شهر با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه است گفت: با توجه به ۲۴ ساعت انسداد فاضلاب در این کلکتور، عملیات اصلاح شبکه فاضلاب بدون کوچک‌ترین آسیب و پس زدگی فاضلاب در خیابان‌ها و منازل مجاور به اتمام رسید.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه به موازات این خط فرسوده، عملیات اجرای یک خط جایگزین از سال گذشته با روش‌های نوین در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار گرفته است، بیان کرد: از ۶ کیلومتر عملیات لوله گذاری تا کنون چهار کیلومتر آن اجرایی شده است و با تکمیل اتصالات باقی مانده در ۲ ماه آینده امیدواریم خط جایگزین در مدار بهره برداری قرار گیرد.

اکبریان با اشاره به اینکه اعتباراتی از منابع جاری و تسهیلات ماده ۵۶ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه فاضلاب شاهین شهر در نظر گرفته شده است ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص این اعتبارات، ۸۰ درصد شبکه فرسوده فاضلاب این شهر اصلاح شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.