معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶۳ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در هفت استان کشور خبر داد.

سیل و آبگرفتگی در ۷ استان/ امدادرسانی به ۶۳ نفر در شبانه‌روز گذشته

مرتضی مرادی‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ طی ۲۴ ساعت گذشته امدادگران جمعیت هلال‌احمر در قالب ۱۰ تیم عملیاتی در عملیات سیل و آبگرفتگی در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری،  لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس حضور داشتند که در جریان آن به ۶۳ نفر امدادرسانی شد. همچنین تیم های تخصصی سیلاب با استفاده از ١١ دستگاه پمپ و لجنکش، آب ۱۸ باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

وی درباره سیل و آبگرفتگی رخ داده در استان ایلام نیز گفت: درپی وقوع سیل آبگرفتگی که به دنبال بارندگی شدید در در شهرستان‌های ایلام و ایوان استان ایلام بین ساعات ٦ تا ١١:١٥ صبح امروز رخ داد، ١٠ تیم عملیاتی تخصصی سیلاب به مناطق حادثه خیز اعزام شده و گل و لای و آب از هشت باب منزل مسکونی را تخلیه کردند. همچنین به ۳۵ نفر نیز در این حادثه امدادرسانی شد. در حال حاضر نیز تمامی‌شهرستان‌های استان ایلام به حالت آماده باش کامل درآمدند. 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال اخنر افزود: همچنین در پی آغاز بارش پراکنده در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و اعلام هشدار هواشناسی در روزهای آینده برای استان فارس؛ تیم های عملیاتی در این سه استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.