۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 938315

با حکم وزیر کشور فرماندار اهواز منصوب شد.

فرماندار اهواز منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین،  سیداحمد موالی زاده به پیشنهاد علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و با حکم احمد وحیدی وزیرکشور به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان اهواز منصوب شد.

موالی‌زاده شهریور ماه ۱۴۰۱ طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شده بود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری، رئیس گروه امور بازرگانی، صنایع و معادن، مدرس اقتصاد دانشگاه‌های اهواز، عضویت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عضویت در کارگروه تنظیم بازار از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی سید احمد موالی زاده است.

متن حکم وزیر کشور به شرح زیر است: به پیشنهاد استاندار محترم خوزستان و نظر به شایستگی ، تجارب علمی و عملی جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان اهواز منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و مازین شرعی، در چارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمان ها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی – جهادی در اجرای سیاست های دولت مردمی و برنامه های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله، با سرلوحه قراردادن محورهای زیر در ظل توجوهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) موفق و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.