سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت:الان زمان این نیست که در خصوص جذب بازیکن جدید صحبت کنیم و باید از بازیکنان کنونی حمایت کرده و از نهایت ظرفیت آنان استفاده کنیم.

پاکو خمز: فضای ورزشگاه را دوست نداشتم/ وقت صحبت از بازیکن جدید نیست

به گزارش قدس آنلاین پاکو خمز در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر تراکتور تبریز مقابل مقابل فولاد خوزستان گفت: تیم خیلی خوب کار کرد و برای همین موفق شدیم. اساس بازی ما مالکیت توپ است و در تمام بازی‌ها به دنبال حفظ توپ و گرداندن بازی هستیم. امروز نیز میانه زمین را از فولاد گرفتیم و توانستیم موفق شویم.

سرمربی تراکتور در خصوص آمار پایین گلزنی تیم علی‌رغم ایجاد موقعیت‌های متعدد گلزنی، بیان کرد: الان زمان این نیست که در خصوص جذب بازیکن جدید صحبت کنیم و باید از بازیکنان کنونی حمایت کرده و از نهایت ظرفیت آنان استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازهم ترکیب تیم را برای دیدار بعدی تغییر خواهید داد؟ توضیح داد: من از آن دسته مربیانی نیستم که فقط ۱۱ بازیکن ثابت داشته باشم. گاهاً مجبور هستیم به دلیل وجود بازیکن محروم و مصدوم ترکیب را تغییر دهیم. من دوست دارم بازیکنانم تلاش کنند و براساس نیاز تیم از آنان استفاده کنیم. باتوجه به بازگشت ریکاردو آلوز به تیم، احتمالاً ترکیب دستخوش تغییراتی خواهد شد.

خمز در رابطه با آمادگی بالای «سید مهدی حسینی»، گفت: اینطور نیست که بازیکن با یک بازی خوب یا بد جایگاهش در ترکیب را از دست بدهد. حسینی در برخی بازی‌ها انتظاراتم را برآورده نکرده بود؛ ولی امروز خودش را ثابت کرد و پاداش بازی خوبش این است که در ترکیب باقی بماند. من معمولاً به عملکرد بازیکنان در طول هفته نگاه کرده و بر اساس آن ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم و صرفاً با یک بازی خوب و یا بد تصمیم نمی‌گیرم.

خمر در پایان بیان کرد: ما همیشه به نظرات هواداران احترام می‌گذاریم. نیاز داریم از تمامی بازیکنان حمایت شود و هواداران همه‌ی بازیکنان را دوست داشته باشند. نیاز داریم حضور هواداران در شرایط سخت را احساس کنیم. از آنان می‌خواهم بار دیگر ثابت کنند که با هواداران سایر تیم‌ها متفاوت هستند. ناراحت هستم و امروز جوّ استادیوم را دوست نداشتم. فکر می‌کنم بازیکنانم لایق تمامی محبت‌های دنیا هستند و با تمام وجود بازی کردند و باید به آنان احترام گذاشته شود. من به آنان افتخار می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.