تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر برابر تراکتور تبریز به پیروزی رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی ضمن ثبت سیزدهمین برد این فصل و تداوم صدرنشینی، تیم بدون شکست لیگ باقی بمانند.

سیزدهمین برد استقلال با گل «چیپ»/ تراکتور هم حریف آبی‌ها نشد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز میهمان تیم تراکتور بود که این مسابقه با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد، امیر حسین حسین زاده (۷۰) برای استقلال گلزنی کرد. آبی پوشان تهران که تنها تیم بدون شکست لیگ هستند، با این برد ۴۴ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول را از آن خود نگه داشتند.

ترکیب استقلال و تراکتور

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی این بازی را با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد آغاز کرد.

همچنین «زونیمیر سولدو» سرمربی تراکتور تیمش را برای بازی با استقلال با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و رضا دهقانی به زمین فرستاد.

نیمه نخست و تنها یک تیرک دروازه

کیفیت بازی در نیمه نخست چندان بالا نبود. خطرناک‌ترین موقعیت نیمه نخست توپی بود که «رودی ژستد» مهاجم استقلال به تیرک افقی دروازه تراکتور زد.

در بیشتر دقایق، توپ در میانه میدان بود و بازیکنان دو تیم از خلق موقعیت جدی گلزنی موفقیتی نداشتند. در دقیقه ۴۱ هم «کوین یامگا» بازیکن خارجی استقلال با فرار از پشت مدافعان تراکتور می‌توانست خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما توپ توسط تراکتوری‌ها به کرنر فرستاده شد.

نیمه دوم و گل برتری استقلال

در نیمه دوم هم وضع به همان منوال بود. استقلال در دقیقه ۵۲ با نفوذ کوین یامگا و دریبل دو مدافع تراکتور می توانست به گل برسد اما محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور ضربه یامگا را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۰ امیرحسین حسین زاده مهاجم استقلال در موقعیتی تک به تک با اخباری قرار گرفت و با یک ضربه «چیپ» توانست استقلال را به گل برتری برساند. تلاش دو تیم در ادامه برای گلزنی ثمری نداشت تا استقلال با همان تک گل برنده از زمین خارج شود و با سه امتیاز به تهران بازگردد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.