رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر «مشهد ریزه» و روستای «آبقه» این شهرستان مرزی همزمان با آخرین روز از هفته بسیج افتتاح شد.

۲ زمین چمن مصنوعی همزمان با هفته بسیج در تایباد افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، حسن شاهرخی در حاشیه بهره برداری این طرح‌های ورزشی اظهار کرد: چمن مصنوعی شهر مشهد ریزه در زمینی به مساحت ۹۲۴ متر مربع و چمن روستای آبقه در زمینی به مساحت هزار و ۵۶ متر مربع در مدت زمان کمتر از چهار ماه احداث شد.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد ادامه داد: عملیات احداث این ۲ زمین چمن مصنوعی با اعتبار افزون بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شده که ۲۲ میلیارد آن از سوی خیرین، شهرداری مشهد ریزه و دهیاری روستای آبقه هزینه شده است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی شهر مشهد ریزه یکی از مهمترین مطالبات مردم و ورزشکاران بخش میان ولایت تایباد بود که با گذشت ۳۰ سال در این منطقه به سرانجام رسید.

شاهرخی به پیشرفت فیزیکی زمین چمن شهر کاریز تایباد اشاره کرد و افزود: همچنین این پروژه ورزشی در زمان حاضر بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هم اکنون چمن مصنوعی آن خریداری شده و امسال برای ادامه ساخت آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.