فرماندار کاشمر گفت: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در پنج روستای کاشمر زمین تأمین شد.

زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن برای ۵ روستای کاشمر تامین شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الله شریعتمداری عصر‬ سه‬ شنبه‬ در جلسه بررسی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن که با حضور مدیران بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، کمیته امداد و بهزیستی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد؛ گفت: خانه دار شدن مردم و طرح ‏ نهضت ملی مسکن از ‏ اولویت‌های دولت است و باید در اجرای آن همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل و جدیت‏ این مهم را در شهرستان محقق کنند.

فرماندار‬ کاشمر تصریح کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چهار سایت برنامه ریزی شده است. ‏

وی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی عملیات آماده سازی سایت ۳۴ هکتاری توسط شهرداری کاشمر خبر داد و عنوان کرد: ‏‏ ۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۳۴ هکتاری برای صدور پروانه ساختمانی به شهرداری کاشمر معرفی شده‌اند.

شریعتمداری گفت: طراحی قطعات در سایت ۱۸۸ هکتاری برای واگذاری به سایر متقاضیان توسط مشاور‏ انجام و در حال ‏ طی مراحل کمیسیون ماده ۵ است.

فرماندار کاشمر گفت: در حال حاضر دو سایت ۱۲۶ و احدی گروه ساخت ‏ شامل ۴۲ قطعه سه ‏ واحدی با مساحت هشت هزار و ۵۵۷ مترمربع و ۳۰و احدی بنیاد مسکن در ۷ بلوک به مساحت هزار و ۸۵۰ متر مربع توسط مالکین و بنیاد‏ مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست که زیر ساخت‌های لازم شامل آب و برق و گاز و تلفن در این ۲ سایت برای متقاضیان ‏ اجرا شده است. ‏

وی افزود: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها در پنج روستا زمین مورد نیاز تأمین شده است. ‏

گفتنی است؛ از ۱۶ هزار و ۸۸۸ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر هشت هزار و ۱۰۳ نفر تأیید ‏ نهایی شده‌اند. ‏

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.