دبیرکل فدراسیون فوتبال، استفاده از کمک داور ویدئویی را در دیدار استقلال و پرسپولیس که قرار است ۲۳ آذر برگزار شود را تکذیب کرد.

ممبینی: VAR به دربی نمی‌رسد/ پرونده شکایت از استقلال در حال بررسی است

به گزارش قدس آنلاین هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از برتری نساجی برابر مومبای سیتی هند در لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران درباره عملکرد نماینده ایران، اظهار داشت: نساجی بازی خوبی ارائه داد و با وجود اینکه تجربه حضور در آسیا را نداشت، روند خوبی را طی کرد و بازی‌های قابل قبولی را ارائه داد. با توجه به صعود ۸ تیم از غرب آسیا، نساجی کار سختی برای صعود داشت ولی تجربه بزرگی برای نساجی و فوتبال مازندران بود و امیدواریم در سال آینده بتواند بهتر از این موقعیت استفاده کند.

وی درباره اینکه آیا مشکل ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی بازی‌های سپاهان در آسیا حل شده است، گفت: مسئولان سپاهان حتما پیگیر هستند که مشکلات حل شود و با صعود سپاهان، این تیم در مرحله بعد بتواند از میزبانی استفاده کند.

ممبینی درباره اینکه گفته می‌شود ذوب‌آهن هم از استقلال به دلیل عدم رعایت سقف بودجه شکایت کرده است، تصریح کرد: شکایت‌ها در ارکان قضایی فدراسیون که مستقل هستند، بررسی می‌شود و اگر رایی صادر شود، ابلاغ خواهد شد و ما دخالتی در این باره نداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا قرار است دستگاه VAR ورزشگاه آزادی در تهران بماند، یادآور شد: همه دوستان دوست دارند درباره کمک داور ویدئویی صحبت کنند اما بگذارید من صحبت نکنم. پیگیری‌های خوبی فدراسیون فوتبال در این رابطه انجام می‌دهد و امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در دربی از کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد، اذعان کرد:نه، اینطور نیست. شرایط استفاده از VAR اینطور نیست که دوربین بگذاریم و از این سیستم استفاده کنیم. باید لیگ یک کشور لیسانس استفاده از کمک داور ویدئویی را کسب کند و اگر این مجوز نباشد و ۱۰ دستگاه VAR هم داشته باشیم، نمی‌توانیم استفاده کنیم. قطعا این مجوز به بازی دربی نمی‌رسد.

ممبینی در پایان درباره استفاده از کمک داور پشت دروازه در دربی هم گفت: پیشنهاد افشاریان بود و اگر این مسئله به قضاوت دقیق و بهتر کمک کند انجام خواهد شد، اما فعلا در حد پیشنهاد کمیته داوران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.