تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان پنجشنبه شب به مصاف لهستان خواهد رفت.

لهستان نخستین حریف زنان ایران

به گزارش قدس آنلاین، بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۸ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور مشترک دانمارک، نروژ و سوئد برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران برای دومین دوره پیاپی با کسب چهارمی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است.

در این مسابقات ۳۲ تیم در قالب هشت گروه با هم رقابت خواهند کرد که تیم ملی ایران در گروه F با آلمان، لهستان و ژاپن همگروه است. ملی‌پوشان ایران در اولین دیدار خود در این مسابقات باید پنجشنبه ۹ آذر ساعت ۲۳:۰۰ در هرنینگ دانمارک به مصاف لهستان بروند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده عشاقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسراء زندی، آرزو کیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، نسترن گودزری فراهانی، فاطمه خلیلی بهفر، حدیث نوروزی و مهربان بدوی ۱۶ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی هندبال زنان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند. 

الهام سلوکی به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مشاور فنی، خدیجه قانع به عنوان مربی و اکرم حبیب لو به عنوان فیزیوتراپ کادرفنی تیم ملی هندبال زنان هستند. دختران ایران در دوره قبل این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه بودند که با شکست‌ برابر تیم‌های اروپایی و یک برد در پرزیدنت کاپ در رده سی و یکم ایستاد.

گروه F: آلمان، لهستان، ژاپن و ایران

ایران – لهستان ساعت ۲۳:۰۰
 

شنبه ۱۱ آذر:
ایران – آلمان ساعت ۲۰:۳۰
 

دوشنبه ۱۳ آذر:
ژاپن - ایران ساعت ۲۰:۳۰

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.