کارشناس رسانه فوتبال در کشور عمان خبر احتمال اخراج برانکو ایوانکوویچ را رد و تاکید کرد که وی پیشنهاد تمدید قراردادش را هم دریافت کرده است.

بازگشت برانکو به پرسپولیس؛ شاید خیلی زودتر از آنچه تصور می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های جام ملتهای آسیا آخرین مرحله‌های آماده سازی خود را در حالی طی می‌کنند که اخبار مختلفی درباره ادامه همکاری برخی از سرمربیان این تیم‌ها منتشر می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان با وجود اینکه نتایج نسبتا قابل قبولی در بازی‌های تدارکاتی گرفته است با شایعه احتمال کنار گذاشته شدن از سوی فدراسیون فوتبال این کشور پس از جام ملت‌های ۲۰۲۳ روبرو شود.

«ولید العبری» خبرنگار مشهور عمانی ، درباره شایعه برکناری برانکو ایوانکوویچ گفت:برانکو آمار خیلی خوبی دارد. من موضوع را به طور کامل از طریق فدراسیون فوتبال عمان پیگیر شدم. آنها عملکرد رضایت کننده‌ای از برانکو ارزیابی کرده‌اند. اوایل ماه اکتبر میلادی گذشته هم پیشنهادی برای تمدید قرارداد ارائه کردند اما دو طرف برای حفظ تمرکز تصمیم گرفتند پس از جام ملت‌ها در این باره تصمیم‌گیری کنند.

او درباره انتشار خبر احتمالی بازگشت او به فوتبال ایران یادآور شد:هر اتفاقی ممکن است اما تمام این اتفاقات پس از پایان جام ملت‌های آسیا می‌تواند شکل بگیرد. او فوتبال عمان را بار دیگر برای مردم مهم‌تر از همیشه و امیدوار کننده کرده است. اطمینان دارم برانکو برگه ای جز تمدید قرارداد روبرویش نیست و اخراج او طرح نشده است.

جدایی برانکو از تیم ملی عمان/ برانکو به ایران می آید؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.