۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 941477

رافائل نادال، ستاره تنیس اسپانیایی، در شبکه‌های اجتماعی خود خبر بازگشتش را به تور جهانی تنیس در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد.

رسمی؛ نادال سال ۲۰۲۴ برمی‌گردد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، رافائل نادال بعد از مصدومیت شدید از ناحیه عضلات ران در اوپن استرالیای ۲۰۲۳، فصل را به طور کامل از دست داد و در تابستان هم مجبور به انجام یک جراحی سنگین شد. او اعلام کرده بود برای حضور در دیویس کاپ در بخش انتهایی سال ۲۰۲۳ خودش را آماده می‌کند و زمانی که این اتفاق نیافتاد، گمانه زنی‌ها درباره احتمال خداحافظی ستاره اسپانیایی از دنیای تنیس قوت گرفت.

در ماه سپتامبر، تونی نادال، عمو و مربی سابق رافا، اعلام کرد که قصد این ستاره برای بازگشت در سال ۲۰۲۴ و داشتن یک خداحافظی درخورد با دنیای تنیس جدی است. چیزی که تا حدی خیال هواداران ستاره دوست داشتنی اسپانیایی را راحت کرد. اما با توجه به وضعیت نامساعد بدنی نادال در سال‌های اخیر، نگرانی‌ها در مورد عدم آمادگی او برای بازگشت همچنان وجود داشت. تا اینکه نهایتا خود این بازیکن برنامه بخش اول فصل خود را در سال ۲۰۲۴ در شبکه‌های اجتماعی‌اش اعلام کرده است. او گفته که قرار است در تورنمنت ۲۵۰ امتیازی بریزبن شرکت کند.

او در سال ۲۰۲۲ هم در یک تورنمنت ۲۵۰ امتیازی در ملبورن قبل از شرکت در اوپن استرالیا حضور پیدا کرده بود و در سال ۲۰۲۴ آمادگی برای مسیر خود در گرند اسلم اول سال را از بریزبن شروع خواهد کرد.

رسمی؛ نادال سال ۲۰۲۴ برمی‌گردد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.