رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در بدو ورود به عراق، گفت: در این سفر دو روزه به کشور همسایه‌ و برادر عراق، ملاقات‌هایی را با مقامات ارتش و مسئولان سیاسی این کشور خواهم داشت. هدف از این سفر بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی میان دو کشور همسایه است.

سرلشکر باقری در بدو ورود به عراق: هدف از این سفر بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی دو جانبه است

به گزارش قدس آنلاین سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امشب شنبه ۱۱ آذر ماه در بدو ورود به عراق در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر دو روزه به کشور همسایه‌ و برادر عراق، ملاقات‌هایی را با مقامات ارتش و مسئولان سیاسی این کشور خواهم داشت. هدف از این سفر بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی میان دو کشور همسایه است.

وی افزود: ما از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی با کشور عراق نداریم، این کشور به عنوان دوست و همسایه ماست و مسیر توسعه همکاری‌های نظامی را طی می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بیان کرد: در زمان حاضر، تعداد زیادی از دانشجویان ارتش عراق در دانشگاه‌های نیروهای مسلح ما مشغول تحصیل هستند و متقابلاً، امکان حضور دانشجویان نیروهای مسلح نیز در کشور عراق حضور دارد

سرلشکر باقری با بیان اینکه ما (ایران و عراق) ارتباطات گوناگون عملیاتی و آموزشی را با یکدیگر خواهیم داشت، تصریح کرد: در این سفر، این زمینه‌ها را با رئیس ستاد مشترک عراق و سایر مسئولین عراقی بحث و بررسی خواهیم کرد. فکر می‌کنم زمینه توسعه مناسب روابط در این سفر پایه گذاری خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.