شیخ الازهر گفت: زمان توقف جنگ فجیع جنایتکارانه‌ای که نظام کشتار تروریستی و جهنمی [صهیونیستی] در سرزمین فلسطین مرتکب می شود فرا رسیده است.

شیخ الازهر: زمان توقف جنگ رژیم تروریستی جهنمی در سرزمین فلسطین فرا رسیده است

به گزارش قدس آنلاین شیخ احمد الطیب شیخ الازهر در پیامی خطاب به سران کشورهای دنیا گفت: من به نمایندگی از یک انسان مسلمان که قلبش به خاطر رنج های ملت های ضعیف و مظلوم به درد می آید و همچنین فردی که از قبلش جنایات رژیم بی رحم و قاتل تروریستی جهنمی علیه شهروندان بی دفاع اعم از زن و مرد و کودک و شیرخوار و .... همچنین انواع خشونت و تخریب و ویرانی در فلسطین به درد آمده است، به جهانیان می گویم، زمان آن فرا رسیده است که این جنگ زشت و جنایتکارانه متوقف شود.

شیخ الازهر همچنین گفت: در صورتی که این جنگ ادامه یابد هیچ فضا و محیط زیست پاکی برای فرزندانمان و نسل های آینده باقی نخواهد ماند.

شیخ الازهر ۲۰ آبان ماه گذشته نیز در نامه ای خطاب به رهبران عرب گفت که تلاش برای توقف تجاوزگری دشمن علیه برادران ما در فلسطین، وظیفه دینی و مسؤولیت ما در برابر خداوند متعال است.

وی در این نامه به حاکمان عرب گفت: همه ما امیدوار هستیم و اطمینان داریم که از همه توان، قدرت برای توقف این سرکشی صهیونیستی بر خانواده ما در فلسطین استفاده کنید و این آیه قرآن را به یاد آوردید که می فرماید: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ. ( [در انجام فرمان هایِ حق و در جهاد با دشمن] سستی نکنید و [از پیش آمدها و حوادث و سختی هایی که به شما می رسد] اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.