سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و از هواداران خوبی بهره می‌برد. فردا بازی سختی داریم اما کوتاه نخواهیم آمد و بهترین عملکرد خودمان را به نمایش می‌گذاریم.

گالتیه: کار سختی برابر پرسپولیس داریم اما کوتاه نخواهیم آمد

به گزارش قدس آنلاین کریستوفر گالتیه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: می‌دانیم بازی فردا برای پرسپولیس مهم است و اگر این تیم پیروز شود به دور بعدی صعود خواهد کرد. این بازی برای ما امتحان بزرگی است، مخصوصا برای بازیکنان جوان‌مان. البته تعدادی مصدوم و محروم داریم و با این شرایط کار سختی پیش‌روی ما خواهد بود.

وی ادامه داد: می‌دانیم پرسپولیس تیم بزرگی است و از بازیکنان با کیفیتی استفاده می‌کند، بدون شک هواداران آنها استقبال خوبی از این دیدار خواهند داشت اما ما بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی الدحیل قطر تصریح کرد: تیم ما فردا فشار زیادی را باید تحمل کند، دوست داریم در ورزشگاهی بازی کنیم که تماشاگر زیادی را به خود می‌بیند و از حضور هواداران پرشور که علاقه‌زیادی به فوتبال دارند هیجان زده هستیم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در خصوص شناختی که از فوتبال ایران دارد، گفت: شناخت کمی نسبت به لیگ شما دارم اما تیم ملی این کشور را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم از بزرگان آسیاست. پرسپولیس تیم بزرگی است و مطرح‌ترین تیم ایران است. چند بازی پرسپولیس را مرور کرده‌ام و باید بگویم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما قیاس فوتبال ایران با فوتبال فرانسه و اروپا درست نیست. حتی فوتبال اروپا و آسیا هم قابل قیاس نیستند ولی می‌دانیم ایرانی‌ها علاقه‌مند به فوتبال هستند و این هیجان‌انگیز است.

در ادامه محمد موسی بازیکن الدحیل هم، گفت: بازی فردا برای ما مهم است و سعی می‌کنم بهترین عملکرد و نمایش خود را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.