سرمربی پرسپولیس می‌گوید هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به این مرحله جنگیده‌اند.

گل‌محمدی: یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی اظهار کرد: جا دارد از کادرپزشکی و درمانی کشورمان و دنیا تشکر داشته باشم که این همه جانفشانی و زحمت برای سلامتی جامعه می‌کشند. برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون فوتبال قطر و کمیته مسابقات تشکر می‌کنم که با همه سختی‌ها توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند. این موضوع جای خوشحالی دارد. کار خیلی بزرگی انجام شده است و باید تمام فوتبالی‌ها از مسئولان برگزاری تشکر کنیم. دیدار فینال بازی حساسی برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به بازی فینال رسیدند و هر دو تیم برای رسیدن به این هدف جنگیده‌اند و مبارزه کرده‌اند.

او افزود: هم پرسپولیس و هم اولسان روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و با شایستگی کامل به فینال رسیده‌اند. فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم بزند. اولسان تیم خوبی دارد. آن‌ها برای بردن مبارزه می‌کنند و به تیم ما شباهت دارند. ما یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی خودمان، دل هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران نگران این بازی هستند ولی من به آن‌ها این قول را می‌دهم که تا آخرین نفس برای قهرمان شدن می‌جنگیم و امیدواریم فردا این اتفاق رقم بخورد.

سرمربی پرسپولیس درباره انگیزه‌های خاص تیمش در بازی فردا گفت: بازیکنان در خیلی از دقایق بازی برای پیروز شدن می‌جنگند. تنها انگیزه آن‌ها شادی دل هواداران است و می‌خواهند برای آن‌ها افتخارآفرینی کنند. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. ما انگیزه خیلی بزرگی برای بازی فینال داریم و آن، افتخارآفرینی برای هواداران است. این انگیزه کافی برای بازی فینال و پیروزی مقابل اولسان است.

گل‌محمدی در ادامه درباره غیبت چند بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی فینال به خاطر محرومیت بیان کرد: ما یک تیم هستیم و فقط به خاطر تیم بودن‌مان موفق بودیم. درست است که از آخرین بازی که در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم حدود چهار بازیکن یعنی ۴۰ درصدمان را در اختیار نداریم که یا محروم هستند و یا از تیم جدا شده‌اند اما دلیل نمی‌شود که از تیم‌مان ناامید شویم. قدرت تیم ما، تیم بودن‌مان است. بازیکنانی که فردا به میدان می‌رود، شایستگی بازی در آن دیدار را دارند. من مطمئنم بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند و تمرکز می‌کنند که بازی خوبی انجام دهند. در بحث گل‌زنی هم این شانس را خواهیم داشت که موقعیت گل‌زنی ایجاد کنیم. فقط بحث داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر مهم است که وابسته به شرایط روحی و روانی بازیکن در آن لحظه است. فکر می‌کنم تمرینات خوبی را با وجود لغو دو بازی لیگ‌مان پشت سر گذاشتیم و ما کمی از شرایط بازی دور شدیم. با این حال تمرینات به ما کمک کرده که در بحث گل‌زنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. با بازیکنانمان زیاد کار کردیم و تمرکز خوبی دارند که فردا گل‌زنی کنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.