باشگاه رئال مادرید به ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ۱۵ روز مهلت داد تا با کهکشانی‌ها به توافق برسد!

ضرب‌الاجل ۱۵ روزه رئال به امباپه؛ «یا حالا یا هیچوقت!»

به گزارش قدس آنلاین باشگاه رئال مادرید امیدوار است که داستان عجیب و غریب و ادامه‌دار انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی بیشتر از این طول نکشد و در نیم‌فصل دوم فصل جاری یعنی در آغاز سال ۲۰۲۴ به سرانجام برسد.

چندین سال‌ است که شایعات و گمانه‌زنی‌های مرتبط با کوچ احتمالی امباپه به رئال، سوژه داغ محافل ورزشی به ویژه در فصول نقل و انتقالات است و ستاره پی‌اس‌جی هرگز این حقیقت را پنهان نکرده که بازی کردن در سانتیاگو برنابئو با پیراهن کهکشانی‌ها آرزوی دوران کودکی‌اش بوده است.

با این وجود، تمدید غیرمنتظره قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی در تابستان سال ۲۰۲۲ ضربه مهلکی به تیم اسپانیایی وارد کرد آن هم در برهه‌ای که همه تصور می‌کردند که مهاجم فرانسوی در چند قدمی کوچ از پارک‌دوپرنس به برنابئو است. با این حال، داستان این کوچ ادامه یافت و امباپه تابستان امسال به پی‌اس‌جی اطلاع داد که بند تمدید یک‌ساله‌ای که در قرارداد جدیدش با این تیم گنجانده شده است را فعال نخواهد کرد و این بدان معناست که او در سال ۲۰۲۴ بازیکن آزاد خواهد بود.

قوهای سفید مادرید حالا دست بالا را دارند و باتوجه به این امتیاز، برای امباپه ضرب‌الاجلی جهت توافق تعیین کرده‌اند تا اتفاقات سال‌های قبل تکرار نشود. براین اساس، ۱۴ دوره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ۱۵ روز به امباپه مهلت داد تا با این تیم به توافق برسد و این ضرب‌الاجل از اول ژانویه ۲۰۲۴ فعال خواهد شد.

این خبر نخستین بار در روزنامه «آ.اس» منتشر شد و این نشریه اسپانیایی به این نکته نیز اشاره کرده است که اگر مرد فرانسوی بر سر امضای قرارداد و در مسیر مذاکرات زیاد از حد «سنگ‌اندازی» کند، کهکشانی‌ها دست از او خواهند شست و روی جذب ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی به عنوان هدف اصلی تمرکز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.